Reis je mee?

Een fotoreis door Spanje.

ALS JE DE FOTO'S AANKLIKT KRIJG JE EEN MOOIERE VERSIE


Madrid I

Ik maakte veel foto's in Madrid en wat ik hier allemaal neer ga zetten is nog niet duidelijk dus begin ik maar met Madrid I. 
Dit is duidelijk, De Arena.

Mooi versierd met tegelwerk


Over tegeltjes gesproken...


Al vaker had ik het over universeel ruimtegebrek
ook hier weer verticaal fietsen

evenals tuinieren dat hier ook een verticaal gebeuren is

Soms knip ik een detail uit een opname

Voor mij minder boeiend maar het hoort ook bij Madrid

De rit gaat verder de stad door



En er komt nog meer bij




De gids sprak bevlogen over het beeld dat we passeerden
en
ik kon haar geen ongelijk geven.




Andere kunstuitingen over vrouwen staan overal in Madrid in allerlei variaties. Naar de schilderijen over Isabelle door Valasquez
http://www.bne.es/es/Micrositios/Exposiciones/Gongora/resources/img/gongora_338_02_gr.jpg


 




Ook een tuin in de hal van het station Atocha waar eens een afschuwelijke aanslag plaatsvond nu omgetoverd tot een paradijsje


Puerta Atocha vanaf de buitenkant




en de Kathedraal



Geen opmerkingen:

Een reactie posten